REZQI RICH WALLPAPER DECO - NEGERI SEMBILAN

FALSAFAH KAMI

REZQI RICH telah dibina di atas kepercayaan anda terhadap perkhidmatan kami sebagai perniaga bumiputera oleh itu kami berjanji bahawa hiasan rumah perlu menjadi luar biasa dalam kualiti, reka bentuk, gaya dan nilai. Dari bilik mandi ke dapur, ruang tamu ke bilik tidur, dan untuk seluruh rumah, ia adalah misi kami untuk menyediakan pelanggan dengan produk-produk hiasan rumah yang berkualiti dari Wallcovering belah dan perabot hiasan.

Kami percaya rumah anda umpama syuga dunia anda... Ia adalah di mana anda bermain, bergaul, bekerja, makan, tidur dan mimpi. Pendek kata, ia adalah di mana hidup anda berlaku dan anak-anak anda juga. Inilah sebabnya mengapa kita di sini ... untuk memberi inspirasi menghias setiap bilik dan sudut di rumah anda.

 kita tidak memberi tumpuan hanya pada wallcovering. Sama ada anda mencari untuk kabinet dapur yang sempurna dan alat, kayu lamina dan lantai vinil, indah dan cantik tirai tingkap, atau hanya untuk menghiasi dinding ruang tamu anda, kami berada di sini untuk membantu anda. Visi kami adalah untuk menawarkan pelbagai produk-produk hiasan rumah yang datang dengan kualiti.

Bagaimana untuk menghubungi kami?
Jika anda mempunyai sebarang keraguan / cadangan / komen tentang kami, produk kami atau laman web kami, jangan lupa  untuk menghubungi kami! Kami boleh dihubungi melalui  di 012.3475744 Kami akan kembali kepada anda dalam tempoh 24 jam.










Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

WAINSCOTING TERMURAH DI SEREMBAN

SPC FLOORING @ SEREMBAN

VINYL FLOORING TERMURAH DI NEGERI SEMBILAN